Dallå...

Jamen visst och tjenare =P

Nu är den äntligen över, surjulen här. Det var bland de sämsta av jular jag tror jag varit med om... Men nästa år måste det bara vara bättre. =) Då får jag ju vara med underbarnet.!!

Så nästa år så ska jag försöka att inte komma med på Tomtens stygglista...

Men ut var vi juldagen och det var riktigt roligt, men man fick ju vara snäll och skötsammen då man skullle jobba dagen efter =)

Julen kan lätt vara lite jobbig ibland, de är väl ända gången man ritkgit bryr sig om att vissa inte hör av sig... =( Det känns helt klart, men det är inte så mycket att göra något åt... Det är bara att leva med de!! Det sållar ju agnarna från vetet i alla fall!

" Ju mer man älskar - Desto mera lider man "

Jag har ändå träffat roliga och trevliga människor och faktiskt haft riktigt trevligt emellanåt...

Nu väntar jag på att Tyra ska komma hem från långtbortistan, jag längtar så på riktigt!! Så vi får ha våran egen julafton någon gång...
(Du måste komma hem gullet, tomten har ju varit här)

Hjärnan är nog inte med längre, jag vet inte på vilken plats jag tappat den sist =/ men förhoppningsvis så hittar vi fram till varann igen... I och för sig lite konflikter, men jobbigt om hjärtat alltid ska få bestämma...

" Du är det bästa jag har, för Inget gör lika ont som du "


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall