En vild vecka... =)

Helgen var det firmafest i på Pite Havsbad, det var inte så tråkigt =)

Vaknade upp en bra bit från havsbadet... Men jag hann tillbaka till hotellfrukosten minsann... De var inte så tråkigt!! (Ha de bra i långtbortaland!!)

Veckan har jag varit med bästa barnet! Vi har bara kelat och haft det bra, hon äger mammans hjärta på riktigt!!! Min fröken och damen med humöret... hehe man kan väl inte födas med tålamod, det är väl nått man lär sig... *funderar*

Torsdagen typ igår drog radarparet jag och J iväg med barnen till sunderbyn och Luleå, efter ett 10 minuterlångt läkarbesök så var det shopping för hela slanten... INTE tråkigt...
   Så nu e det ett och annat som är uppdaterat i boet och garderoben...

Mest nöjd är jag över sista affären... Var inte tråkig alls... *ler*

Hemma ganska sent och åt middag hos Tea och hämtade igen mitt andra fyrfotabarn som varit på vilohem från Chip igen... Goa goa Annie... (L)

Tyra somnade bums när vi kom hem och jag startade med min senaste hobby... Inte sova... Fick  besök och såg en film, den var riktigt kulig faktiskt!!   ...najs...

Mest nöjd blev jag över J kommentar till en annan!! ha Tjejen du är underbar!!  Och tack till M som räddade min kväll... Schysst!!

Någon är ledsen, och det är inte bra... Men jag bryr mig och tycker om dig så att du vet... Om du vill lätta ditt hjärta har du både nummer och adress... *KRAMIZZ till bara du*

Trött som få imorse... Men det gick ju vägen, hade ju en levande väckarklocka... Det skulle alla haft =)

Men nu är det helg och jag ska försöka uppdatera er igen om  vad den ska komma att innehålla... hehe

Puss i ljumsken!!

(jag vill spela mitt nya spel... med min nya vän kanske??)

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

okej..en del frågetecken som jag minsann ska lura dig att avslöja..om jag så ska banka det ur dig..eller..ska vi kanske bryta arm.. ;-)

2006-12-08 @ 16:32:25
Skrivit av: Bloggan...

Det är kanske det vi måste göra :)

2006-12-08 @ 19:03:40
Skrivit av: Anonym

Risken är ju då att du får liiiite ont i armen...

2006-12-11 @ 13:00:46









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall