SjukTyra och SurJul

Hemma...

Har man varit hela veckan.. Hann bara med halva dagen på jobbet i måndags då de ringde från dagis...
Barnet är sjuk!! Inte roliga dagar detta för Myran, super feber och snorig och hostar mer än alla...

Men man får se de possitiv och jag får ju vara med hjärtat extra mycket innan hon reser bort över julen...

Och jul föresten... Visst suger det på riktigt!!?? Jag tror att det är en tradition som måste upphöra... Måste nog lägga in en motion om det... Ta bort det ur kalendern och gör det till en arbetsdag, då skulle jag vara mycket lyckligare... Surjul... Hoppas den inte kommer nästa år i alla fall... :/

Men men, har försökt ställa till lite i lägenheten det känns verkligen BÄST på riktigt att alla saker här inne än Mina och att någon annans grejer är långt långt borta... 

Har det inte gått en säkring hos någon innan har de nog gjort det nu... Så sprängd människa... Tack och adjö!!

Nä nu vet jag inge mera för dagen... ska sätta mig och titta på barnet när hon sover =) Det kan också vara en hobby... hehe

Ha de brait

Kommentarer
Skrivit av: Erika

Hej Angelica och Tyra!!
Hur mår ni?
Jag tycker jättesynd om lilla Tyra som är sjuk...
Hur går det..åker hon bort i Jul el?? Hur som helst så saknar vi dig här på jobbet!!!!
Hoppas att du kommer i morgon!
Kram Erika

2006-12-21 @ 13:58:41
Skrivit av: Mamman...

Jo, det e inte kul för Tyran.. Men jag kommer imorgon... Så ni får se mig lite innan julen.. Tyran åker ikväll =( men inte mkt att göra åt...

2006-12-21 @ 17:58:02









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall