Tradigt värre...


Hello...

Jag har just gjort det igen... Skaffat blogg... jaja... vi ser ju hur länge det varar...

Dagen började helt fantstiskt att först vakna upp efter denna helgen och inse att man faktiskt kunde strukit den från listan direkt... Men inte mkt att göra, travar ut i hallen för att se efter jag sovit (numera tydligen alltid) i soffan att min söta underbara schäfer tagit en kraftig smakbit av mina Uteiskogengöraallttingkängor... *galen* blev jag då... Ja skönt att fara på jobbet i alla fall =)
Men vissa dagar ska tydligen inte vara bra för hälsan nå...
Jag har nog inte varit med om så pass oförstående personer i andra ändan av telefonen och humöret var inte direkt på topp så jag kände nog att den stora sucken var nära...

Det var inte så tråkigt att fara hem till slut!!

Men väl hemma... (jojo hunden har faktiskt varit snäll!) så kommer Någon hit och sitter och säger saker som jag inte orkar med... Alla tankar är på vitt annat håll om vi säger så..

Troligen var det meningen att denna dag ine ska vara bra...

Tur som f:n att det är Prision Break ikväll och jag får glutta på mannen med DET på riktigt... Hmm.. han får sova hos mig när som helst... Det lovar jag... LÖÖÖVE... hehe

Nej på allvarligt så tror jag inte att det här med manligt kön är nått för mig... Tydligen var jag sämst på den biten..

Men vem vet, det kanske inte finns några fel att konvertera över och bli typ lesbisk... Hmm.. tåls att tänka på... Men förmodligen inte någon bättre lösning på problemet...

Den som lever får se...

Imorgon är säkert en mkt bättre dag...

Vinkevink.. (Är faktiskt mitt ord...)




Kommentarer
Skrivit av: jessica.

inte bra med dåliga dagar.. men imorn blir det nog bättre:)

2006-11-27 @ 22:18:03
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall