Denna helgen...

Som man har hunnit med saker denna helg... =)

Var ju som vanligt en suris på fredageftermiddag, då inte Tyra var hemma längre... Men men ...

Det blev andra bullar, här kommer en resume... VÄLDIGT förkortad =)

Ett glas med Monkan och Pia.
Ut och träffa folk.
Fick en kram och somnade =)

Vakna
En sväng till Malå (Hört talas om ketchupeffekten coh lydnadsbollar) ;P
Tuggummi cigg!
Träffade nått vackert!!
Jobbade
Mötte upp med grabbarna igen..
Ett borttappat liv... (min telefon...)
Kalas!!
Ett snöbollskrig " Du gjorde de" hehe
Vackert vackert!!
En bilfärd, massa skoj ... jag menar allvar, det är mitt ansvar... haha
En kram och somnade

Vaknade
Undrade
En bilfärd...
jobbade...

Och som jag därefter somnade!! Och jag är så glad och lycklig för Danne min vän har minsann sett till att mitt borttappade liv är tillbaka... min telefon... Du ska få en stjärna på min himmel!!!

Vi ser ju vad som händer!! Vi hörs kanske sen...

Hej hej....


Kommentarer
Skrivit av: jessica.

jag blir nyfiken.

2007-04-02 @ 17:57:28
URL: http://pippi89.blogg.se
Skrivit av: Nilla

Du har blivit taggad...igen!
Fast denna gången en kort variant :-)
*kramen*

2007-05-07 @ 13:17:10
URL: http://phernilla.wordpress.com
Skrivit av: Anna

Du måste ju uppdatera snart gumman! Är inne och läser då och då men ingenting händer:)

2007-06-18 @ 13:06:54
URL: http://www.prinzwilliam.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall