Uppflytt och Första Pris =)

Vilken helg!

Som jag har varit nervös, (och tydligen är man inte alltid då den trevligaste människan hehe)
Jag har lyckats fräsa åt både en och två personer i helgen...

Men uppenbarligen var de värt de för VI fick Uppflytt till lägre Spår på lördagen och ett andrapris i lydnaden då han var lite loj efter en hel dags arbete!

Och på söndagen fick vi ett förstapris igen och Har nu bara ett kvar till LP!!

Jag är så nöjd och och har världens bästa hund!!!

Synd att alla som jag känner jobbade eller var på annan ort i helgen... Men men ...

Kort kommer senare från helgens bravader....

Och tack Nina, Ulla och "Någon" för alla lycka till!!

Angelica

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall