Då var de dags igen...

För ännu en gång och ytterligare ett år är den kommen... Julen! Och förmodligen och tyvärr kommer den väl att komma fler år också...

Det enda ljuset med denna julen är att Mitt underbarn är hemma.

Förövrigt så tycker jag mest att det är en tragisk och hemsk tid, sedan får folk skylta med ljust och glitter bäst de kan för jag ser bara mörker.
De ska vara en glad högtid sägs de, med familj och liknande... Men jag tycker att det är den enda gången på året man verkligen märker att de inte finns där och de som finns skiter i de. All annan tid går de sin gilla gång som vanligt men just nu känns de faktiskt jävligt tråkigt.

Som jag längtar tills detta är över...

Fast lilltjejen har en stor hög med paket =) och de tror jag att hon kommer att uppskatta!

Min stora lilla underbara tjej, som äger mammans hjärta! ♥

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall