Förunderligt, konstigt bra...

Mmm.. De skulle man kunna säga, det är ungefär så de känns. Hux flux liksom så var de så mkt som hände och allt bara stämmer!  Det är ju nästan så jag blir lite rädd och undrar var de kommer att spricka någonstans... Huvva, nej så ska man inte tänka. Om de är rätt så är de väl de. Men jag är ju rätt bra på att vara misstänksam...

För övrigt tog jag och tjejen en tripp till Adak/Björkland igår.

Först hälsade vi på "projekthunden" Diva och Åsa, för ett litet snack och en kaffekopp =) De är alltid lika trevligt och från och med nästa helg så ska de börjas köras stenhårt med träningen... =P Eller hur Åsa!!

Sedan bar de av till adaklandet, och de små fick träffa varann, och jag även dom... De gick över förväntan bra...
Jag och en slagen liten hjälte åkte hem på kvällen...

Nu vet jag inte om jag hade så mycket mera mer eller mindre viktiga saker att skvallra om för tillfället.

Så!

Vi höres!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall