Fredag igen då...

Och de är den typ av fredag som hjärtebarnet kommer hem  =) Men de får jag vänta med anda tills ikväll...

För tillfället så längtar jag till klockan ska bli halv 10 och vi ska fika go fika med jobbet, jag har inget imot de alls...

Tyrafröken var ett vackert barn i luciatåget, min duktigt tjej!! Den sötaste pepperkaksgumman var hon...
Stämnnigen i övrigt var kanske inte den bästa, jag tror inte de var någon som inte märkte var som försegick där inne... Så jag och dom... Jag kände mig rätt liten... Men men!
Alltså på riktigt som dom säger att man nästan kan känna på den!!

För övrigt lekte jag fruämne igår och storstädade på riktigt i lägenheten, massa konstigheter som man inte gör annars...
Hade kanske tom tänkt slå på stort och ge mig in i ett bak i helgen... Den som lever får se =P
Om man kan knåpa ihop nå glutenbullar eller nå... haha

I annat fall så har en annan väntan satt igång igen... De käns lite trist, men inte mkt att göra åt...

Nä, prova jobba!

Puss och hej...

Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Glutenbullar lät instressant, hoppas du slår en pling när de är klart får ja komma o fika! :)

2007-12-14 @ 09:02:01
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall