Lördag idag!

Ingen dålig dag detta!

Först så fick jag sova ganska länge... Även om jag trodde att de var mitt i natten då liten började hoppa runt i sängen... :P

Sedan blev vi bjudna på lunch hemma hos Emelie, det är aldrig fel... Mums...

Sedan lånade vi en spark med sparkåda och tog med oss våran lilla schäfer på en tur runt ringelleden!
Det gick med fart skulle man kunna säga... hehe

Tyra droppade och somnade i sparklådan och både jag och hunden var rätt slut då vi kom hem =)

Men vi har ju mer att se fram emot ikväll, vi ska dejta hemma hos Jossi och äta middag där... Alltså, lite matlagning för mig och jag blir så nöjd... :D

Imorgon hade jag och barnet tänkt ta en sväng mot Björkland och träffa Åsa och Diva, så att vi kan börja planera för projektet, jag kommer att ha Diva som projekthund!
De ska bli riktigt kul!!

Samtidigt har jag ju inte långt till vännen därifrån heller så de blir en avstickare dit också skulle jag minsann tro!!

Allt mitt bak som jag hade tänkt har som inte riktigt blivit av, men men... Jag har ju gott om tid :P eller nått...

Kanske är de latmasken i en igen... hihi

Nä nu!

Ha de braigt!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall