Nå ja...

Rättade då föregående inlägg eftersom min allvetande arbetskamrat snabbt var inne med en kommentar :P Hehe de är tur vi vet var vi har varandra, du får igen då du minst anar det =)

Imorgon är de dagis som gäller för liten, de är på tok för mkt energi i henne idag =) Jag vet inte vad hon inte har hunnit med :) Fast de är väl precis som de ska vara, de är då det är tyst som de är fuffens på G...

Nu vilar hon och jag passar på att sitta här en stund och röja upp dagens katastrofområde... :P Lär juh få göra om det ikväll igen troligtvis.. Hmm

Till helgen blir de hundkurs igen för hela slanten, man ska ju gå och utbilda sig till allmänlydnadsinstruktör, känner att det kommer att vara ett par intensiva månader nu ett tag.

Då de är en massa hunderi som ska göras, det ska startas om med träningen inför nästa tävlingssäsong.
Utbildningen med diverse hemläxa ska göras och bara det att träna någon annans hund blir kul!!

Annars har jag en stor längtan till lördagkväll, då de finns läge för att träffa vännen igen...


144529-9

Kommentarer
Skrivit av: Gottfrid

Hej! Va roligt att se dig igen! Hur är det med dig nu för tiden?

2007-12-04 @ 22:25:52
Skrivit av: Annika

Tack! Det värmer. Men ändå.. Jag tror inte att jag ska vara med nästa år. Eller, ja, vi får väl se. :) Du var fierce! Kram

2007-12-05 @ 13:05:46
URL: http://lillankans.blogg.se
Skrivit av: jossan

hejhej
:) haha, inte tror jg
att du kommer att få så himla mkt träningsvärk
:P haha
:D men de är bara att du ringer, så kan vi bestämma en dag när du har tid :P? kram!

2007-12-05 @ 14:40:18
URL: http://barnmedskor.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall