Längtar..

144529-9

Jag längtar till ikväll... Eller imorgonkväll.. Jag vet inte vilken dag det blir men så var de då sagt i alla fall...
Sa det igår till någon att man ska inte säga att saker ska hända som inte kommer att ske, det bygger förhoppningar och när det inte inträffar så uppstår tvivel... Och det är aldrig kul...

Har ni tänkt på vilka små saker här i livet som kan göra en glad?! Jag kan blunda och tänka på en röst och känslan infinner sig direkt... Det är lovely!!
En röst, ordet, tanken, hoppet och känslan...

En annan människa med vacker röst är Garth Brooks... Jag kan lätt stoppa in honom i en skrubb och han får sitta där och sjunga och spela hela dagarna... =)

Ikväll kommer älskae BebisTyra hem och då blir jag yterligare en gång värdens lyckligaste mamma...

Man ska akta sig för chefens p-muffins... hehe Det har jag hört...

Kramen...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall