Less på rikt!!

Nu är jag så sjukt less på att vara hemma och inget blir gjort man bara förflyttar sig mellan soffan och sängen...
Och inte har det varit läge att träffa Tyra heller, jag vill ju inte göra henne sjuk, men ikväll ska vi goas jag och fröken, som jag längtar.  Hoppas att allt släpper efter nu så jag kan vara på jobbet imorogn annars tror jag att jag blir galen, för att vara hemma är något som jag är riktigt dålig på.
Och de stackarns hundarna är riktigt understimulerade för tillfället, de skulle nog behöva sig en lång lång promenad i det fria... men som sagt, inte varit läge för det heller...
Och ute är det kallt, blä blä blä...
Inte så munter idag tror jag...
Men snart..
Jag har int ens hållit upp min sms kvot Elin!! Har du hört... Jag kanske är döende... Oh no!!
Ha de brait alla så ses vi när vi ses...

Kommentarer
Skrivit av: Elin

Men Angelica du måste vara sjuk på riktigt om du inte kan skicka sms, nu blir jag verkligen orolig..=) Krya på dig och skynda dig tillbaka till jobbet saknar ju dig =)

2007-02-23 @ 12:48:16









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall