Ni kan kalla mig blåsan...

Härligt... har jobbat på lappis i helgen.. det gick bra.. Men jag kan nu vidare kalla mig blåsan... Ajaj i fötterna och blåsor har "poppat" upp överallt under mina fötter. Man var tydligen inte van att röra på sig... hehe. Klent byggd månde??

Någon äger en otrevliggen... Samma människa vill inte lägga ner då jag frågar... Vad ska man göra??

Någon har berättat en hemlighet och jag blir SÅ lycklig =) Men min chef säger att nu ska de ha "personalvård" på riktigt... hehe De är för roliga... =)

Var på banken igår det gick superbra, känns riktigt skönt och jag kommer att sova gott gott på nätterna...

Myzigt...

Du är välkommen åter min vän... när du tagit ditt förnuft till fånga...

Snart är det alla hjärtans dag... vad ska ni göra? Jag ska nog göra något för någon men vad det är fortfarande ovisst... Men det ska minsann vara oväntat... hihi

Nu längtar jag... Till och efter...

Puss...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall