Om jag fick...

Någon sa: Är det meningen så blir det "så" till slut...
Jag sa: Men det tar väl för lång tid för mig att förstå.

Frågan är när det gått över gränsen, när det är att bita ihop och gå vidare... Lämna det som styrt en i mycket och så länge klänge nu... Än är inte stunden kommen, för det vill jag inte.. än lever jag på hoppet... Visst är det det sista som ska lämna en...

Om jag fick sia en egen framtid, blev den olik den här...

Om jag fick bestämma skulle inget vara sig likt...

Får se vad som händer, väntar på att någon ska höra av sig, men det verkar inte hända.. Tråkigt kan jag tycka...

Bye

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall