Onsdag... Igen

Som jag har varit på dåligt humör denna vecka... Bäst jag rycker upp mig innan mina arbetskamrater skaffar mig ett substitut som de påstår att jag behöver... och det vill jag verkligen inte ... =)

Men jag har stört mig lite på människor i min omgivning som gör saker som jag inte riktigt gillar... Det är inte kompis alls...

Igår var jag barnis till Micke då Tyra var hos pappa...

Jag ligger sömnlös på nätterna, jag tänker på honom hela tiden och jag vill vill vill ha honom...

YSF R1 årsmodell 2007


Hehe vad trodde ni, skulle aldrig komma på fråga att det handlade om en människa, det har jag lagt ner för länge sen...  Jag har tappat tron på de va... Liksom...

Så jag kör gärna en envägskommunikation med min blivande Yamaha istället...

Lovely!!

Puss och hej


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall