Stupid...


Å... Jag tror att jag kanske har gjort bort mig... Faan.. Men vad gör man.. man kan ju inte leva hur som helst. Alla har vi olika åsikter om saker och ting och mina och någon annans åsikter om livet ligger verklgen inte på samma plan just nu... Men det känns helt klart lite jävligt, men jag tror inte jag klarar av det här annars...


Ikväll är det pappakväll för Tyran ioch jag tror jag ska passa på att träna lite med hunden det kan han verkligen behöva, Monkan säger att Annie nog måste flytta hem igen för att hon löser MASSOR med hår... hehe Duktig vovve =)

Ska kanske på gielas imorgon och träna lite... (Hör ni vad jag säger.. jag blir fortfarande chockad (=) Men vi får se om jag har en babysitter...

Jag har ett sjukt förhållande med min telefon, det är bara att inse...

Jag tror jag ska sluta hoppas på förändring och se till att ändra själv i stället...

Bra Idé!!!

Tjing

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall