Deppad blir jag...

Å jag tror jag blir galen!! Min telefon är rikigt sönder och trasig =( Den går inte att ladda!! Och hur tror ni att jag ska kunna överleva utan en sisådär 50 SMS om dagen?? Det går ju bara inte...  Jag måste alltså köpa en ny, men det var inte på min att köpa lista denna månad! Grr snacka om att bli deppad...

Fast... Det finns ju fort en och annan sak här i livet som gör en glad också. Och det är ju aldrig dumt..

Igår kom en fin människa, vi for ut och drog en liten ragg en stund snackade lite, de var mysigt... Sedan var det gonatten som gällde, vi kanske kan ses en annan dag... Kanske...

Får se om det är bandy som gäller idag, vet inte än. De jag skulle fara med kanske inte kan fara... men nog överlever jag ändå...

Det är kallt som fan ute, minus typ 25... Blä.. och jag som hade tänkt fara ut med Chip och sparken... Ja, men man dör kanske inte av lite kyla heller... Vi ser väl... hehe

Nu har jag inte tid mera...

Tjing!!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall