Känslor...

Då var det dags igen för uppdatering!! =)

Fast jag tror att jag nästan är allergisk mot det ordet efter alla uppdateringar på jobbet som inte riktigt går som smort... hmm...

Snart är det helg och jag längtar så mycket... Jag tror att det blir att softa hela helgen, träna med hundarna inför den kommande tävlingssäsongen... Det kan bli intressant... :)

Jag fundrar så ibland på någon, du förvirrar mig och jag vet inte vad du vill eller vad du vill ha ut av det hela... Det skulle inte vara så dåligt om du kunde berätta det för mig... Jag skulle bli riktigt glad!
Du berör mig och jag vill inte att det ska vara så, för jag förstå inte hur jag ska gå vidare...

Helgen blir utan Tyra... Jobbigt, men självklart måste hon ju få vara med pappan också. Men det är så jobbigt att sakna...

Om någon har en skoter över går det bra att ge den till mig för jag är riktigt sugen... =) (Krav den senaste modellen med turbo... hehe)

Blir kanske en tripp i skogarna i helgen... Kanske...

Puss och ha de gott...

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

Jag har kört skoter idag :)

2007-01-05 @ 15:59:48
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall