Nått År och Nya löften...

Nytt År igen...

Den nya året firades lungt in hemma i soffan med ett sovande barn och en hund på vardera sidan, satt där och funderade och lovade då mig själv.

"Sluta röka (om jag kan), inte involvera min i någon karl av något slag (med reservation för ändringar), börja motionera ( Så ofta som jag vill)
Jag lovar på heder och samvete att hålla mina löften (om det går ;P)"

Vad har annars hänt för trevligt...

Jag fick besök dagen innan nyår! Det chockade mig!! Men det var lite kul att exakt samma möte skedde samma dag för ett år sedan... Ibland glänser du min stjärna =)

Har som vanligt en liten konflikt med mig själv, det återstår att se vilken sida som vinner...

En dröm, visst kallas det en dröm för att den är ouppnåelig?! För om den går i uppfyllelse så är det ju inte någon dröm något mer... Någon är min dröm... Och det stör mig...

Nej mina vänner och alla de andra som glider förbi här ibland.. Nu ska jag vara seriös ett tag =)

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

SKA VI UT OCH GÅ?

2007-01-02 @ 17:14:41
Skrivit av: Bloggan

Ska vi de?

2007-01-03 @ 09:59:23
Skrivit av: jessica.

Får jag också följa?

2007-01-03 @ 16:05:58
URL: http://pippi89.blogg.se
Skrivit av: Bloggan...

Joho... Varje gång =)

2007-01-03 @ 20:48:14









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall