Nyår 2006


Hemma...

Idag igen, men nu är allt bättre och de blir jobb och dagge imorgon!! Men det är fredag och det kan inte finnas värre dagar i livet!! men inte mkt att göra åt de... En annan fredag blir mycket bättre...

Tyra sover nu... Igen... Hon e riktigt duktig på den saken tycker jag... Märkligt, kanske en gen hon ärvt av någon... hehe

Men visst e hon underbart fin mitt hjärta!!

Nyår 2006

Lite nyårsmys hemma hos Tea och gänget =)

Ikväll ska jag ha barnvakt från bästJesskan och jag ska fara och träna... Haha, hör ni mig säga det ens, det låter som en saga men det är faktiskt sant!!


...Jag såg en riktigt vacker människa idag, och jag blev varm i själen...

Puss och hej...

Och förresten!!! Sluta upp med att ha hemligheter för mig!!! Jag kommer på dom när som helst... Haha

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

hon är sötast!
mitt namn stavas ju med C fortfarande.. :)

2007-01-18 @ 17:02:44
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall