Sängen...

Hello =)

Idag har jag och Myran varit på badet med Jenny och Emilia och badat, det var riktigt skoj!! Tyra har ju nu inte varit där sedan babysimmet men hon kommer nog snart igen... Hon skrattade och var glad i alla fall =)

Sedan blev vi bjudna på middag hos Tea, Magnus micke och gänget och det är ju alltid lika trevligt!!

Sedan var jag och hämtade sängen som jag köpt!! Tyvärr så tog det ett halvt år innan jag hittade någon som hade en insexnyckel att låna ut sådär klockan tio en lördagkväll... Men det gick minsann... Tack tack killen!! Du e riktigt snäll ibland...

Det är som lungt hemma i huset med bara en hund hemma, Annie är ju hos Monkan och har det skööönast... Goa goa Annie... Mattes hjärta!! Men Chip mår riktigt bra av det och han blir lugnare varje dag så något possitivt finns det väl i det hela...

Jag tror att jag måste gifta mig... Ganska snart... För märkligt nog dyker det upp älgar på min balkong... Prick på dagen.. Så du som har koll... Du kan ju tillkännage dig... För jag tycker att du e kul på rikt!! =)

Men med tanke på att jag inte kommer att gifta mig med "Mr Mystisk" så tror jag att det duger med den här killen...

144529-7

Han är hetast!!!

Nej nu govänner, när inbjudan inte gick hem så tror jag att jag måste provsova min nya säng lite... Kram och gonatten...
För jag ska drömma om Herr Hemlig och Wentworth Miller.... Ahhh... =)

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

ska du ge mig skoterförbud? :)

2007-01-14 @ 12:16:22
URL: http://pippi89.blogg.se
Skrivit av: jessica.

jag är ju inte dryg..

2007-01-15 @ 09:57:43
URL: http://pippi89.blogg.se
Skrivit av: Anonym

jag har en insektsnyckel... ha ha.. har en halv stock kvar, sen ska jag sluta :(

2007-01-15 @ 18:56:13









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall