Sjuk??!!

Jag tror att jag är sjuk, på riktigt alltså!! Jag fruser som en hund och varje vaken stund längtar jag efter sängen och få sova!!

Älsklingen var här ikväll, det var underbart men kort, Jessika var även här och lämnade en julklapp från familjen Lundgren... Tack tack från Myran =)

Igår såg vi på film, den var lite läskig nästan... Det finns nu sjukt folk på riktigt...

Kvällen har som varit lugn efter jag lämnade Myran, har tittat lite på Greys och filosofat lite... Seda nslogs kanalen över och det var en film om Tsunamin... Men som jag skrålade... Det fanns inget slut... Fy för hemska tanke... Men det blir väl så när man inte gör det för sin egen skull så gör man det för andras...

Jag har börjat fila lite på mina eminentanyårslöften... Hur de går får vi se... Jag trodde att det skulle bli en liten tävling över det hela men ack vad jag bedrog mig... He he... Erika då!!! Men nu är det i alla fall 28 timmar senare... en bit på väg i alla fall...

Jag har en vän, som jag tycker mycket om men som inte alltid tänker innan den talar... Jag blir ledsen, men det är mitt eget fel... Om jag inte vore så sprängd...

Hoppas på en bättre dag imorgon på jobbet, dagen idag trodde jag aldrig skulle ta slut... Kallt kallt kallt och en jäkla kö på det...

Lite tröst i verkligheten är väl att jag har shoppat en säng =) det blir trevligt att kunna snurra åt alla håll och kanter, och det bästa av allt... Den e bara bara min... Där jag för EVIGT ska sova själv själv själv... Men Tyra som enda undantag... =)

Jag undrar varför vissa får existera? Jag klarar inte av de... Gränsen mellan kärlek och hat är hårfin på rikt...

Nu ger jag mig... Natten på er alla...
 
 
 

Kommentarer
Skrivit av: annso

Jag ska sluta snusa i år... Vi kan tävla :)

2007-01-11 @ 16:53:21
Skrivit av: Erika

Haha...ser att du fått någon att tävla mot iaf..då kan jag gott fortsätta lägga in prillan ;-)
Men..javisst..jag vet..Men jag LOVAR!! snart...

2007-01-15 @ 12:51:26









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall