Ska de va så svårt!!??

ÅÅ.. Jag tror jag blir galen, Sverige måste ju ha den mest knäppa statliga arbetsordningen som finns...
Har försökt prata med F-kassan hela dagen och där går inget hem. Svårt... Not. Handlägg ärendet och ge mig mina pengar... Så kan ni pilla i eran  navel då ni e hemma!!! Jag ser inte problemet!!!

Just nu ligger Tyra och försöker sova, men inte lätt när man hostar så man nätsan kräks hela tiden =/ Stackarns älskling...
Men med lite dunderhostmedicin ska de kanske gå om snart =) Så man kan ta sig an kön på jobbet... Den lär ju inte ha minskat iaf... =)

Någon är lite roligt, det finns ingen chans att jag är vaken 5 på morgonen och fattar hur man svara på meddelanden... =) Så bli inte sur... Men jag försöker sova på nätterna... ;)

Jag ser att någon har ätit godis... Skulle du göra de?? =) Men det behövdes säkert...

Mitt nya liv tar ju faktiskt form... Har ju faktiskt utfört någon form av motion varje dag sedan i torsdags =) Jag är redan uppe i fler antal ggr än under hela förra året .... Haha.. Men de var ju inte så svårt att slå... hehe Så imorgon blir det gympa med Monkan igen, de ska bli kul...

Nu har jag inge mera seriöst att förtälja...


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

men jag glömde :)

2007-01-17 @ 16:35:13
Skrivit av: jessica.

det var jag..

2007-01-17 @ 16:35:46
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall