Underbara människa!!!

              
            Idag såg jag det igen... Varelsen... Stod där i min dörr och var bara vacker!!!


Fredag idag, jobbigt, men jag har faktiskt varit på riktigt bra humör för att vara jag på länge länge ;P

Vad det kan ha med att göra, ja de vet jag knappt själv men de e härligt!!

Har agerat frisör ikväll, men annars har jag nog inte gjort så mkt vettigt... Jag vet att jag hade tänkt och ville nått men jag vet inte om det kommer att hända... Inte än...

Vi får de vad som händer av kvällen, antingen blir det en film eller så blir det nått annat... Den som lever får se =)

Jag hoppas hoppas hoppas, men det får stanna vid det än så länge ett tag... Du är underbar min vän...

Kram på er alla...

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

=)

2007-01-19 @ 22:31:00
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall