Våga vägra...

Vilken morgon...

Glad i hågen for man ju för att besikta bilen... Och bara för att det var (hmm) ett tag sedan sist... Kände mig riktigt duktig faktiskt... hehe Men vad händer! Bilskrutten går INTE genom besikningen, kan ni fatta hur sur man blir då...
Ojämn bromsverkan - Spelar de någon roll? Jag är en bra chafför =)
Bromsslang - Måste man ha 4... Surt en trasig 75% är ju hela!!??
Spindelled - Är det inte som det heter att det är på en spnidel de ska sitta... jag har en BIL!!
Knäppa besikningsgubbe, inte gick han att flirta med heller =( To OLD!!!

Sedan hoppar den där bildörren på mig då jag ska på jobbet och slår mig Hårt i benet... Ajajaj
(kan inte vara mitt eget fel!!)

Ååå...

Men lite glad kan man va ändå =) Allt är ju ändå inte fel i livet...
Jag har ju Bästa Tyran och goa vänner... och de finns en del som är mer än andra...

Nu ska jobbas lite... Lunchen var intressant!!

Love Yá !!

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

vilken elak bil.

2007-01-31 @ 16:42:08
URL: http://pippi89.blogg.se
Skrivit av: Sara

ojämn bromspåverkan? behöver man en broms? :p

2007-02-02 @ 18:04:17
URL: http://landin.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall