Träning träning...

Idag hade jag och Emelie bestämt att vi INTE skulle träna...

Men det kändes ju ganska ovant så det blev ett kvällspår ute på klubben, i björnmarkerna låg mitt spår enligt Emelie =) hehe

Det gick bra, han var något het så jag fick ta tillbaka honom lite moch berätta ytterliggare en gång att det var skärpning som gäller... Och det funkade, alla pinnarna påvisade han!!
Även om hans matte inte alltid går riktigt rakt i skogen... Hehe
Det där med lokalsinne mitt bland en massa träd är nog kanske inte min grej liksom....

Och jag blev superskraj mitt i allt då jag tror att vi passerade ett jordgetingbo... Huvva.. Inte kul men vi klarade oss fint i alla fall...

Kom just på den bästa kommentaren... Jag kan bara le =)

Tyra 2 år säger när hon upptäcker Chips tatuering i örat.
Fy "Shit" (som Chip heter på Tyraspråk) man får bara måla  papper... ... ...
(Hon hytter samtidigt med fingret och ser riktigt allvarlig ut)

Hon e får go gumman!!!

Imorgon är det träning på sandbacka som gäller, ska se om jag får någon ny filur att göra budföringen med mig... eller oss rättare sagt.

Angående spåret så har jag kommit på att jag verkligen ska ta och LITA på min hund, han vet vad han gör och jag ska inte vara så orolig, snitslade nästa inte alls idag men... Jag borde inte snitsla alls...

Det måste jag komma ihåg till nästa gång... *skriver det i pannan* Men jag hade tänkt lägga kanske 12 spår till innan tävlingen... Då borde de sitta ryggmärgen, och ett hett tips till mig själv... Låt honom INTE se att jag går och lägger ut spåret... Han blir en smutt FÖR het och lite lätt spårtokig...

Men jag har en duktig hund...

Ska bara finslipa momenten nu... Men faktiskt så är det vi knappt kan alls... och det är ju framförgående... hmm kanske ska ta och jobba på det lite... Man klarar ju uppflytt utan det momentet i apell men det kan ju vara bra till senare...


Nej jag ska fundera på sängen... Barnet brukar ju vilja vakna på mornarna... haha

Kramiz

Kommentarer
Skrivit av: Jessica

Bilder tack! :)

2007-07-25 @ 17:13:03
URL: http://jessica05.tjejsajten.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall