Världen bästa!!

Jag ville bara säga att jag och världens bästa barn har varit på dop idag! Det var fint och mysigt men en hel del snack om en som de tror bor där uppe ... Men de får man ju ta, alla kan ju inte vara ateister...

Jag har även tränat men världens bästa hund... De kan ni ju gissa vem det är..hehe

På spåret tog han alla pinnra, jag var säker på att han var ute och cycklade eller nått när vi gick för han gick så konstig väg... Men tji fick jag... Han gick helt rätt... Det var ju jag som hade lagt spåret i vågor... Ooops... he

Sedan hjälpte Emelie oss med en budföring!! Och idag SATT den!! Jag är överlycklig =)=) Om han spårar så och fixar budföringen så tror jag att vi får uppflytt i Malå... Och det skulle vara superkul!!

Men har man världens bästa hund så har man.... haha hihi

Jag och bästa barnet har även lekt en hel del idag och vi är ena hejjare på att bygga sandslott =P

När gjorde DU det sist??

Ha det nu ska nojsas framför tv:n

Pupp (jag stavar inte fel... enligt Tyra heter de pupp...)och hej

Kommentarer
Skrivit av: Catharina

Hejsan! Trevligt med din blogg. Jag tror att det kommer att gå bara bra för dig på tävling, du har då verkligen förberett dej.
Ha det så gott
Catharina/Vazco

2007-07-24 @ 22:01:31
Skrivit av: Angelica

Tack Catarina!
Hoppas verkligen att det kommer att gå på tävlingen som det gör på träningen i alla fall =)
Angelica

2007-07-25 @ 00:51:13









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall