Den bästa dagen!!!

Detta har visst varit den bästa dagen av de alla, på väldigt länge!!

Som jag sa till en vän, jag har startat om med nya insikter!! =) Du e gó du... ;P

Jag och Tyra har mysat hela helgen, och hon är ju den mest underbara. Och som hon snackar... ojojoj... I och för sig är det mest hebreiska men det är så kul!!

Igår var vi ute och fingick med vagnen med Emelie och Liam, de var riktigt kul. Jag måste bli bättre på sånt...

Idag har vi varit i solen på brukshundsklubben och tränat lite, det kändes bra efter uppehållet och jag tror på den här tävlingssäsongen... Tror att första start blir i slutat av april, så man har hunnit tävla någon gång innan hemmatävlingarna...

Jag har börjat med något, de är lite kul =) Och jag blir glad... Det retar säkert någon, men de brukar väl ändå inte vara så ovanligt... Haha...
Men som jag ska skita i vad folk tyckr om mig hädanefter, jag lever mitt liv. Finns det de som stör sig på de så kan de sköta sitt eget i första hand!!

Jag gav ett nummer till en tjej... =) Jag hoppas att det funkar... hehe och jag kom  med riktigt smidiga tips... hahaha NOT!!!

Du: Bli frisk och kom och var mitt sällskap!! =) De skulle va rauligt!!

Jobb imorgon, och hela veckan och hela helgen. Inte festar man för mkt inte... De är helt klart inte troligt...

Nej nu har jag andra hemskt viktiga saker för mig...

SMS Krig.. Min stora hobby!!!

Puss och hej


Kommentarer
Skrivit av: jessica.

haha =) sms är bra!

2007-03-11 @ 22:02:37
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall