Ikea

Å så surt...

Jag hade velat vara med idag till Ikea.. Men inte nått att göra åt,  man måste ju jobba och tjäna in miljonerna...

Men jag får nog en lackhylla och ett par stolar till Tyra hem ändå =) Det gillas i alla fall... hehe

Började med att ta bort all gammal färg från min kökssoffa igår... Snacka om gratisfylla... Lucktade inte mumma, men jag tror det blir fint då det är färdigt...

Ska pyssla på lite mycket nu ett tag känner jag, det kan behövas... För i helgen ska det jobbas på Lappis igen och nog typ flera kvällar nästa vecka... Jag har stora planer på att bli miljonär... haha

Confused....

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall