Dagen är för lång...

Och det är fredag, och det enda jag vill är att få lägga på och gå hem!

Jag har ju kvällsplaner och jag tror att det kommer att bli trevligt :P De är som skönt att ha saker att göra när hjärtat farit till pappan igen...

Igår var Eva T förbi en sväng och körde lite övertalning om var jag ska befinna mig på lördagkväll...
Vem vet tjejen... Fort dyker man upp... Det beror som på vetdu =P

Sedan var Monica förbi en sväng... Vi har som korta besök med varandra, men vi hinner med de mesta ändå =P

Sedan tillbringades resten av kvällen att röjja bomnedslaget, sitta vid datorn och kramas med schäfern...
Som för övrigt är riktigt träningsugen... Så han lär få utlopp för det i helgen minsann... =P

Både klicker och bevakning... Vilket ben ska man stå på??

Fast de vet jag väl sällan...

Du rörde mitt ♥

Pyzz

Min Stina är faktiskt sjuk... De är inte roligt... :( Och de snöar som fan.. De är inte heller kul... Så ni vet bara...


Kommentarer
Skrivit av: Nina

Hrmf! Snö! Var glad för det. Här regner det så det räcker och blir över. Sedan varnar de om snöstorm. Här blir det ingen snö, bara slask! Fyyy!!!

2007-11-09 @ 12:11:18
URL: http://bilboozzy.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall