Kvällen igår och dagen idag...

Kvällen börjades  med en smula hundträning på sandbackaparkeringen. Cissi och Samson premiärade på hundträningsträffen och det tycker ajg var kul! Vilken snygg kille han är! Och med på kursen i helgen fick vi dom också =P

Sedan var de järnet hem för att lösa av barnvakten och tvärröjja huset innan brudarna kom =P
Vi hann med en hl del snack innan greys började men det kändes som om de var jag som fick stå för underhållningen denna gången... :P Hanna!! Du måste komma tidigare nästa gång... Haha
Och Lollo är på tok för kul, de bara är så... =) även Anzo joinade oss!!

Fast de blev som intressant även efter girlsen lämnade huset... men de kan vi ta nästa vecka =) :P
De som inte redan hunnit skvallras om, då alla var på msn typ 5 minuter efter vi skillts åt, de är humor de =)

Torsdag idag, och en vän fyller år! Grattis grattis...

Snart är de helg och jag ska inte låna Stinas skor, de kan bli så himla tokigt då... Uppenbarligen.. Haha

Helgen ska ju fyllas av en klickerkurs och kanske en sväng bevkningsträning på söndagen om jag kan klona mig och göra både och...

Men de finns även annat som jag hade velat hitta på... Hur lite fel hade de varit att lämna kommunen??

Men söta!

Nu ska jag seriösa mig en smutt och ta nå samtal...

Löv 2 U ♥


Kommentarer
Skrivit av: Nina

Klickerkurs! Vad skoj! Jobbar ni mycket med klicker i ajaur? Då kan ni ju försöka förklara det för min mor. Henne skulle man behöva klicka för att lära om klicker! hehe... (bli inte arg nu mamma om du läser detta, jag skoja bara ;-P)

2007-11-08 @ 19:29:31
URL: http://bilboozzy.blogspot.com
Skrivit av: stiin

hahahahhaha, skorna där kommer ja aldrig mer kunna använda! :P

2007-11-13 @ 16:55:43
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall