Min underbara helg!! =)

Fredag.
Var de besöksdagen, jag blir varm i hjärtat!

Lördag: Ut på klubben för att påbörja helgens klicker kurs.
Det var riktigt intressant och när man själv "klickat" när de ska klickas =P så börjar de ju bli riktigt spännande... Och för de som inte visste de så kan man lära sig att träna hund av att spela kort och bygga med lego... Haha

Kursen slutade för dagen kl 16, jag for hem och gjorde mig i ordning, hem till Hannan och skotta fram bilen för hon den söta lovade att skjutsa mig till Malå!

Sagt och gjort...

I malåland var vi på föris hemme hos Marra, de var kuligt kuligt... Träffade en del av de som jag umgicks med då jag bodde där! De var superkul! Och Söt var även där, (kvällen stora dragningkraft =P)och att de hela var gillat gjorde mig glad i hjärtat annu mera...
Hotellet nästa och där blev de ju tidernas skrålkalas...
Där träffades verkligen MASSOR med människor  som stått mig mycket nära, fast nu för många år sedan!!

Kvällen avslutades å dansgolvet, och där påträffades även P:s chef =P De fick jag minsann höra... Typ 30 ggr... Haha.. Kul kille =)

Lämnade stället med ett leende på läpparna och avlutade hemfärden med en dejt med Stina och Isak som kom förbi hemma.. En cigg och lite skvaller efter kvällen bravader =P

Söndag:
Bruks igen för mera klick och lära oss att bygga ihop de hela i kjedjor... Intressant!
Fick ett av mig stort bekymmer avhjälpt, då jag har en lätt ON knapp  på killen men OFF har varit helt icke existerande...

Men de fick vi till bara på en liten stund och jag tror att fortsatt träning kommer att gå kalas efter detta!! =) För han tycker att godis är som småkul och helt okej, men inte något som han verkligen arbetar stenhårt för att få... Så vi övergick till kamprullen och då var killen verkligen uppmärksam på allt som hans matte gjorde.. Även om fröken kursledare viftade med andra leksaker framför honom... "Duktig kille"

Sedan var de ju även bevakningskurs, Gun sa att det var dags att titta på min kille idag och hon frågade om han sett en bitstock förr?? Nja sa jag... Inte de. Hon lät lite brydd och undrade om han skulle ta den.. Men den hann bara upp ur påsen så satt han fast i den... Han fattade visst vinken direkt... Haha

Senare tränade vi påvisning med honom, och det gick riktigt bra! Men jag kan säga att de var riktigt intressant att följa honom över ett krondike fullt med lössnö till figuranten... Jag låg på alla fyra kravlandes för att ta mg framåt... haha det ska nu ha varit en syn för gudarna... =P

Kvällen kom och jag behövde inte sitta ensam den kvällen heller...

Nu är de måndag och lägenheten känns rätt tom just nu...
Något fattas, men det återkommer kanske någon dag...

Puss på er alla !! Det är dags att de blir onsdag så jag kan skvallra om allt som jag inte säger här...

Hej svejs ...

Stina!! Retroaktiv löneberäkning... De är inte så himla kul va??


Kommentarer
Skrivit av: stina

du int alls kul, int ens lite.. jag tror ja säger uppp mej, flyttar till portugal o konverterar till eskimå! bara ja slipper beräkna semesteravtal!

2007-11-13 @ 16:03:01









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall