Torsdag...

De var de... En bra dag alltså! Hade som gett upp hoppet men allt löser sig med tiden om man säger så.

Drack någon kopp te hemma hos Emsan med pinglorna och hann avlägga en del skvaller innan de var dags för varje onsdags höjdpunkt...
Alla Dr Het, en hel timme med Greys...

Gick ju inte att missa, för jag min KLANT lyckades ju glömma att de var Prison i måndags, mina tankar måste ju varit på helt annat håll :P så när jag kom på att de var hade jag missat för mkt för att de skulle vara värt att se de...

Får laddas hem helt enkelt...

Torsdag hela dagen, hjärtat kom hem imorse, men hon har en massa sjuka så vi har varit hemma från dagge och ja då från jobbet...

Just varit ute en sväng och gått så doggen skulle få göra sitt för idag. Han hittade inte en pinne han hade tänkt ha med sig på våran promenad... Han gick på typ ett helt träd som var fällt... (Smart hund!!) Och som han morrade och kaxade mot denna stock för att han knappt kunde rubba den... Jaja.. Suck liksom =P

Nu håller de på att vara natten för hjärtat så...

Vi hörs då vi hörs och ses då vi ses...

Puss och Hej


Kommentarer
Skrivit av: Stina

Hoppas hjärtat blir frisk snart! :)

2007-11-02 @ 08:31:47
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall