Go Middag!

Ikväll blir de gomiddag med alla på jobbet, och de bästa är att företaget betalar =) Mumma kan jag bara säga :P

Vi ska på Old Duck och de kan bli riktigt trevligt tror jag, tur de blir sent så att jag har tid med Tyran innan det är dags att fara dit, då behöver hon ju bara barnis då hon sover... för imorgon åker hon ju till fadern igen...

Fulfredag igen då... Får se vad som händer.. Har inköpt den sista prylen till bilen för att den ska gå genom besiktningen, det håller som på att vara läge för de... Så antingen byta den eller om jag kanske får bättre för mig det är de ju inte någon som vet ännu =P

Har fiskat lite i det men jaja... Ibland är de som märkligt vet ni ju... hehe

Jag har kraftig längtan efter helgen, avfärd lördag som sagt och de kan inte bli annat än trevligt att planera 2009 års aktiviteter på tävlingsplanen =P Förhoppningsvis inte lika mycket regelrevideringar som förra året :P
Hörde även en annan vän som ska vara där samtidigt, vi kanske ses gumman! (Kanske)

Schäferbarnet lämnar jag hos "Oda" och hoppas att det inte ställer till med för mycket besvär!!

Fast de hade som ändå varit lite trevligt att vara hemma lördag i alla fall.. Men som sagt, vad man vill och vad man får är nu inte alltid samma sak.. Och just nu vill jag ha kakan OCH äta den.. Jobbigt läge =P

   Tror jag får resultat från röntgen imorgon... Om de hittat någon malign tumör i mitt huvud, fast jag tror inte de är så troligt de heller...

Dagens ord på S
SötTyra, SS:en, Schäferbarnet,Snyggast! Sony Ericsson,Sakna, Softa i Soffan,Sukta, Sängen, Sång, SMS:en...

Kommentarer
Skrivit av: Nina

Verkar läskigt med huvet... hoppas det inte är nått falit!

2007-10-25 @ 21:52:57
URL: http://bilboozzy.blogspot.com
Skrivit av: Stina

Du glömde Stina! :P

2007-10-26 @ 09:03:39
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall