Skallebang...

Blev hemgång idag efter lunch... Ägde den hevigaste av huvudvärk... Tyckte att de var dags att ta reda på om de kan ha något med den där lilla kollitionen att göra... Har ju på någon vecka redan passerar min årskonsumtion i förbrukning av alvedon... :/ och de är väl inte allt för fränt...

Men som vanligt tog de en jävla tid innan de sa att jag får komma dit i morgonbitti... Så då får vi väl utröna om saken närmare...

Min lilla vän hade tydligen besök på dagis idag, hon kommer inte att förstå sig på dig om du inte kan komma när hon ropar ena dagen och sedan vara hennes vän den andra... Var konsekvent!! 

För övrigt har ja de rätt trevligt, tagit mig en och annan funderare... De kan behövas ibland :P

Jag känner att de är bra att de är onsdag imorgon... Dricka te med brudarna och ösa ut allt som bara måste komma ut... Kanske är ni klokare än jag =P (förmodligen!!) och framförallt... Titta på Greys... *slurp*

Liten ska på kalas imorgon på dagen, S hämtar henne på dagis och kommer med henne hit efter det..- Det känns verkligen bra att allt detta går åt rätt håll :) För henne och för oss alla andra...

Nä nu pallar jag inge mera...

Ryggläge i soffan är vad som väntar...

Jag har säkert tråkigt, så hör gärna av dig! :P

Puss och hej


Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Hoppas dom hittar nått fel på dej, fast de är juh inte så svårt iofs! :P Men ja tänkte mer så dom kan göra nått så du blir bättre. Trist här på kontoret utan du! Puss!

2007-10-24 @ 08:41:54
URL: http://bjursan.blogg.se
Skrivit av: Nina

Jag har länkat till din sida, är det ok? Kram

2007-10-24 @ 11:55:00
URL: http://bilboozzy.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall