Måndag, SS:en och en längtan

Varför är det den jobbigaste dagen att kliva upp på hela veckan?? De är så himla märkligt!?
Idag har de bara varit jobb och sedan supermys med tjejen hela kvällen... Hon har så mycket roliga fyr för sig den söta!!

Snackat med tjejerna idag och allt håller på att vara löst till helgen =) Jag längtar verkligen, de var så så länge sedan!!

Fröken från jobbet ska ju även dit med sin hälft så de är ju inte heller dåligt !! Vi kansker rent tar en drink ilag =P

Annars så kan jag sura över att ett bromsok till SS:en  (SuperSkoda för er som inte visste de redan) kostar en hel del mer pengar än vad jag tycker att de är värt...
Men hallå, jag har ju faktiskt bromsar på tre däck av fyra... De är ju ändå 75% och de är ju som inte sämst... He funka ju!!! =P
Fast de blir inte barn i bilen innan den är hel på riktigt.

Jag kände en gång en tjej, som just nu beter sig underligt... Vad hände??

Bara så ni vet är man aldrig anonym på internet... Bara som en parrantes för er som inte visste de!! Skämmes!!

Nej nu funderar jag på om mitt nattarbeta ska bli att riva tapet eller ta bort färgen från kökssoffan... Hmm båda lockar föga, ja kan ju alltid komma på så många andra saker attt göra.

Jamenjust!!

Vi ses!!

Kommentarer
Skrivit av: Fröken från jobbet

haha, en drink ilag!? hörredu lilla räka, de blir nog mer än en ska du se! Kissan Minttu o Salmiakki! :)

2007-09-25 @ 09:24:11









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall