Något hände idag! Jag blev glad!!!

Jag hade varit och frissat mig och telefonen ringer!

Jag får rysningar då jag ser nummret och undrar vad är de nu då??!!??

Men de visar sig att de var ett riktigt bra samtal och det känndes superskönt! Det skulle kanske varit gjort för länge länge sedan... men jag har varit arg och bitter, de måste jag erkänna!! Men TACK!!

Jag tror på en lösning! Och det blir nog bäst för alla parter...

Och framför allt för Hjärtat, söta underbara underbarnet...

Känner en frid jag inte känns på länge, nu hoppas jag att de kan fortsätta vara så här :)

Imorgon blir det staden =)

Stinan har redan lämnat kommunen...

Ojoj..

Ses imorgon!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall