Vad vore de för fel??

Att glida runt här i livet på en räkmacka??
Utan större bekymmer här i livet...
Födas med silversked i munnen och inte ha värre problem än så...

Är för tillfället gode förkyld, livet känns verkligen inte på topp och saknar mitt hjärta så de gör ont i hela jag...

Har för övrigt tränat hund ikväll... Vilket verkligen inte gick bra...
Där sjönk humöret ytterligare och kommentaren var inte nödvändig...
Jag är nog duktig på att kritisera mig själv!

Får se om jag skjuter på starten efter de här...

jaja...

Hoj


Kommentarer
Skrivit av: Stiin

din plats står o gapar så tom här på jobbet.. :( Krya på dej! :)

2007-09-20 @ 08:36:53









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall