Det känns underbart...

Jag fick känslan...

Imorse när jag körde till jobbet så kände jag den känslan av att allt kommer att ordna sig, och att allt är så bra!
Min vän är fantastisk, jag har ett underbart barn, hela familjekänslan håller på att komma tillbaka igen, man var väl 12 år då man kände den sist.

jag ser just på framtiden, även om jag vet att det kommer att trilla in saker som jag kommer tycka är jobbigt, men jag kan inte se varför det inte skulle gå vägen...

Jag planerar lite saker, och imorgon ska vi fara och kolla in en av grejerna, det kan bli lite spännande.. *ler*

Jag lär mig hela tiden, men det är inte alltid lätt att spela spelet som kallas livet...

Men jobba lite mera då!!

Pyzz

Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Jag tycker inte om dej längre! Nu gör jag minsann slut. Fast ja tycker juh om dej om du berättar, såklart :)

2008-08-20 @ 13:19:17
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: Linda

saknar dig gumman, kram.

2008-08-21 @ 21:15:25
Skrivit av: katrin

Du har aldrig tänkt tanken på att tjäna pengar på din blogg du skriver grymt bra kontakta någon som kan ge dig rätt bloggforum. kram

2008-08-28 @ 20:59:53









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall