Fullt upp..

Dag 2 på jobbet.

Faktiskt rätt lugnt idag, jag har så duktiga medarbetare så att jag inte får speciellt mkt att göra som frågeperson =)
I like it!!

Och Sötstina kan och får och har allt rätt att vara nyfiken, men ibland får man vara det ett tag innan man får veta allt, men du kan väl vara glad att du lär ju få veta typ först...

Har sprungit runt samhället på lunchen och införskaffat lite saker jag behöver, plus lite kläder som hade kommit, kul kul. P kommer att bli rätt nöjd... hehe (inte alls ens)

Nu längtar jag till tre och jag får fara och hämta hjärtat och rymma hemmåt igen...

Puss på er


Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Men jag vet juh redan, nu är de bara erkänna att ja har rätt lilla stumpan! ;)

2008-08-12 @ 13:36:19
URL: http://bjursan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall