Överlevde...

Jag överlevde, första dagen på jobbet på länge, det gick men int i fasen var de så himla spännande... =) Men vem hade trott de ens.
Tur att jag har StinaSöt mitt emot mig i alla fall, så får jag se nå vackert i alla fall ...

Lilla fröken hade en rolig dag på dagis och var lite förvånad att jag kom och hämtade henne så tidigt, men det var skönt skönt.. Blir lite bättre tider för allt då.

Fick tag i människan ja sökt halva sommaren idag, det kändes som om det var på tiden... Men efter sol kommer regn, eller hur man vill tolka det...

Mycket att göra, många saker att fundera på, har kollat lite och det ser ju inte helt dumt ut allt, vi får se... Kan bli av.. Kul!!

Ha De!!

Kommentarer
Skrivit av: Stiin

du får sluta va så mystisk lilla vän! :)

2008-08-12 @ 08:34:25









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall