Så sant som de var sagt!

Kan gissa det har sprungits in på denna sida både en och annan gång denna helgen för att se om jag har berättat för hela världen om vad som hänt!

Men jag besparar mig faktiskt! Jag ids inte slösa tid och energi på människor som tydligen inte har mer gemensamt i sitt förhållande än att hacka på mig... Men de kan inte bli mitt bekymmer, de lider jag inte de minsta av, tycker bara att det är tragiskt!!

I övrigt har vi myzt hela helgen liten och jag och de vi var med förstås också.

Tränat lite hund har man också gjort, han fick träffa mamman och två och syrrorna också =)

Helgen blir trevlig, jag och min vän ska spendera lördagskvällen hos min söta arbetskamrat och hennes inte allt för dvärgliknande pojkvän :P Spel står på listan... Åh , jag känner att jag längtar som bara den!!

Sedan ska projekt Diva avslutas i helgen och arbetet skickas in, sedan är de som klart för examinationen... Spännande blir de även nästa helg då de är Medlefors med utbildning och årsmöte som hägrar!

De är mkt som snurrar nu skulle man lätt kunna säga...

Kommentarer
Skrivit av: fröken fräken

tiden går saaaaaaakta...

2008-02-27 @ 16:19:35









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall