Köra rally...

Åh, helgen kommer att vara späckad...

Ikväll börjar omgång nummer 2 av utbildningen till allmänlydnadsinstruktör... Så vi håller på till tio ikväll, sedan blir de hem och packa i ordning för morgondagen...
För efter ett par timmar på bruks imorgon är de avesa till arjeplog och Peders firmafest =)

Och jag längtar jättemycket... Vi ska nämligen köra rallybil... Och de måste vara en sådan sak som jag är född till *flin*

Mitt mål för dagen är att sopa mattan med pojkarna så att de blir riktigt depprimerade att de har fått tjejstryk... hehehe Men de återstår ju att se...
Sedan tillbaka igen söndagmorgon för att fortsätta att gå valpspecialen... Blir braigt det.

Ska även jobba,lite mera på papprena Projekt Diva...

Vilket tyvärr har legat lite på sidan i veckan då jag och Emelie slitit som djur med bokföringen till sena nätterna...

Och snart kommer hjärtat hit och jag blir glad,...

Stinafröken, jag är ledsen att jag inte har kunnat vara med dig i veckan, men jag hoppas att vi inte är ovänner för de :P Ska ju komma och checka in lyan snart också...

Men nu...

Städa, röja, packa...

Tjingeling

Kommentarer
Skrivit av: Nina

Vann du???

2008-01-21 @ 10:05:13
URL: http://bilboozzy.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall