Förväntansfull...

Idag så längtar jag verkligen bara hem från jobbet! Vännen har jobbat här ytterligare en dag så han kan vara med mig ikväll, samt att Åsa kommer och lämnar söta fröken... Kul är de!

Idag är man frågis, kan ju inte påstå att jag tycker att det är tråkigt som omväxling =)

Någon är oärlig med mig! Jag blir rent ut sagt sur! Inte pga händelsen, vi lever i ett fritt land. men jag väljer att umgås med de som inte undanhåller sanningar till höger och vänster. För då kan de faktiskt vara. Valet är ditt!

Men, jag orkar inte haka upp mig på mkt idag, ja känns som så himla glá!


Solen skiner!
Jag är kär!
Snart är de sommar =)
Har tidernas underbarn.
Allt bara ordnar sig!


"Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram
Jag tar dej till ställen bara drömmar kan
En ängel från himlen ja det undrar man
Kom igen å gunga fram"

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall