Påsken...

Klockan tickar...

Snart är det dags, eller rättare sagt en timme och en kvart kvar =)
Sedan pckar jag ihop alla vilda djuren och drar till malåland, frissan ska ändras och det ska träffas vänner och bekanta av alla de slag...

Har hört av en del söta människor, det gillar jag! Och jag hoppas att träffa er alla!!

i övrigt ska det åkas en smutt skoter och lapas en del sol( omdet behagar komma fram någon) jag hopppas att Fia-Lotta tar bussen från civilisationen G-näs så att vi kan mötas i metropolen... mohahaha

Hade även tänkt träna en del hund, har snackat kennelmamman och rottistjejen tidigare, och de skulle vara hur kul som helst. Behöver lite heta tips i min träning nu... Annars kommer lilla chip:s kular inte att hänga och dingla länge till... hehe
Fick en komentar att jag verkligen var tjej då jag så snabbt kunde komma på den tanken, de flesta killar får kalla korar av tanken... Inte jag, jag tänkte mest lugn och ro... =P

Litet hjärta kommer annars inte ens till mig förens det är tisdag, det känns gode jobbig, men jag kan tyvärr inget göra... Bara hoppas att hon har det bra där hon är.

Prata, packa, köra, sitta, surra, klippa, köra, gå, skotra, träna, sova,drinka, festla, skratta, mysa, gratta...

Min vän fyller år på lördag så ni vet de... =)

hoppas hoppas hoppas i övrigt...

Hörs och ses

Kommentarer
Skrivit av: Fia Lotta Larsson

Här står det minsann stilla..

2008-04-02 @ 10:46:10
URL: http://bjursan.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall