Tävlingsnerver...

Imorgon är de dags!

Årets första tävlingsstart, och mer och mer nervös blir jag... Hunden är inte sig själv för tillfället, han har något helt annat i tankarna med en löptik i huset...
När vi tränade i onsdags och jag kastade apporten, den han i vanliga fall älskar... Han sprang fram, passerade apporten i en väldans fart, ställer sig vid staketet och stirrar på bilen där Kila sitter och surar för att hon inte fick vara med... Jippie, kände jag då...

Men tur är att man har en underbar uppfödare som kommer att ta hand om tjejen i helgen så att Chip får vara själv ikväll och kanske hinner stoppa in hjärnan innanför öronen igen... Annars kan de ju gå hur som helst i ehlgen...
Malå imorgon, här hemma på söndag. Ja, ja, man får väl bara ta och önska sig själv lycka till... :P

På tal om filmjölk, så har det hänt grejer. Possitivt är det och det känns spännande och jag ser fram emot framtiden.. Dags att börja kolla runt och börja fixa lite...

Puss och hej

Forden går... haha

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall