Underbarnet fyller år!!

Idag minsann, så blir lilla söta fröken Tyra stora damen, med tre hela år i ryggsäcken!

Helt underbart är det att hon kommer till mig ikväll, längtar som bara den! Hon har ju aldrig fått vara med mig då hon fyller år, det har ju varit på "fel" vecka. Jag hade ju velat ha henne tidigare men det gick ju som vanligt inte... ( Vem kunde tro nått annat ens??)

Men det blir kalas och tårta och presenter med familj och vänner för hela slanten =)

Söta fröken hade ett önskemål, givetvis uppfylld :P Men vi får se om färgen stämmer.. men men, de ska nog gå bra de tror jag ändå!!

De värmer i mammahjärtat idag...

Vinkevink

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall