Återkommen...

Har just kommit hem från en heldag till sollefteå tur och retur, det har gått super med alla barnen och allt, och ävenTyra har fått träffa sin älskade Chip, de goades och hade sig ett tag.

Jag följde med Svenne och Chip på en promis i skogen och han har det verkligen bra min lilla skata, jag behöver inte alls vara orolig över honom, han har det så bra han kan ha det utan att han är hos mig. Jag kunde inte fått de bättre!

En härlig dag i trevligt sällskap! De behövdes att fara ut på en tripp kändes det som...

Men men, måndag imorgon och så börjar allvaret igen...

Kram och sånt så hörs vi eller nå!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall