Jag ber om ursäkt!

Förlåt, ja är inte direkt bra ibland på att svara på tilltal eller ens säga nått alls, det kommer då det kommer och jag känner att det kan exponeras... Ur mitt eget huvud och till alla andra är en lång väg att gå ibland...
Om jag bara kunde skriva kryptiska saker, det känns riktigt bra ibland, för då känner jag att jag har fått det sagt, men samtidigt väcker det en massa tankar och funderingar hos er som finns mig nära, och det är inte så att jag vill föra er i mörker, men ibland så vet jag rent inte alls vad som är bäst...

Ursäkta en massa svammel, blev kanske inte ett rätt men det fanns en tanke bakom en gång...

Kommentarer
Skrivit av: Fia Lotta Larsson

Puss, ja tyck om du!

2008-11-05 @ 08:36:50









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall